Fotografie Amazon

Fotografia de produs pentru Amazon este cel mai important factor de conversie după titlul listării.

Succesul Amazon-ului ca afacere se bazează foarte mult pe fotografie si pe ce transmit aceasta, fotografia de produs fiind direct responsabila de menținerea potențialului client pe listarea ta.

Fata de un magazin online in format clasic, unde rata de conversie data de fotografiile de produs este de 3%, in cazul Amazon-ului aceasta este de 15%, de unde si ponderea calității profesionale in fotografia de produs.

Un client intra si caută după un cuvânt cheie (cuvânt cheie care îl aduce pe listarea ta). După ce ajunge pe listare factorul care îl va retine este fotografia, adica tot pachetul de imagini pe care le ai pe Amazon.

Pachetul de fotografie pentru Amazon cuprinde planșe pe alb pur (255, 255, 255) (main, infografic, detaliu) si/sau imagini finale. Planșele sunt colaje facute din fotografiile individuale ale produsului vandut,  al ambalajului in care este livrat produsul si, daca este cazul, al produsului pe care il oferi bonus. Imaginile finale sunt asa numitele fotografie life-style si fotografie mood. Aceste fotografii arata cum este folosit si cum arata produsul in viata reala.

Fac fotografie pentru clienti care vand pe Amazon de cativa ani. Este un gen de fotografie care necesita rigurozitate, atentie la detalii si creativitate in prezentarea optima a produsului.

Faptul ca fotografia vinde este deja un truism si n-o sa bat moneda pe asta. Tin doar sa iti atrag atentia asupra faptului ca fotografia buna face casa si mai buna cu conversia :D.

image/svg+xml

Menu

error: Content is protected !!