Fotografie Culinara

5 motive pentru care fotografia profesionala culinara iti aduce mai multi clienti [un retetar simplu]

Credeti ca fotografiile de stock si cele facute la repezeala cu telefonul va ajuta intr-un business de tipul unui restaurant sau al unui serviciu de catering?

La prima vedere da, cel putin din punctul de vedere al costurilor, fotografiile de stock costa cat doua, trei cafele.

Cat despre cele facute cu telefonul nu costa nimic chiar.

De fapt costa…, costa clietii care nu intra in restaurant. Costa cand scrolleaza pe telefon in cautarea unui restaurant si se duc la un vecin in ale carui fotografii culinare mancare ii face foame.

Fotografiile pe care le afisati pot atrage sau indeparta clientii potentiali.

1 calitatea produselor arătate in fotografia culinară crește așteptările clienților

Evident puteti apela la fotografia de stock dar aceasta e generica si cine va trece pragul observa diferenta. Pana la urma vreti sa fiti cunoscut pentru produsele pe care chiar le gatiti, nu pentru fotografii generice. Folosind imagini de stock in locul fotografiei culinare nu va face decat sa indeparteze clientii si sa creeze confuzie.

70% din clienti cred in imaginile curate si clare ale produsului decat in descrierea acestuia si a review-urilor gasite pe pagina.

2. Prezentati-vă portofoliu cu fotografii culinare bine gătite și arătați-le clienților de ce sa vă prefere

Construiti-va portofoliu cu imagini de calitate atat descriptive cat si de mood. Clientii vor fi impresionati de calitatea produselor. Stiati ca mai intai mancam cu ochii, nu?

3. Oamenii retin 10% din ceea ce aud/citesc si 65% din ceea ce vad.

Oamenii pot vedea intr-o publicatie un anunt catre restaurantul Dvs. alaturi de fotografia culinara pentru specialitatea casei. Fotografia va creeaza un avantaj competitional. 60% dintre clienti aleg un local in functie de calitatea fotografiilor associate.

4. Din ce in ce mai des locurile in care ‘sa mananci’ sunt cautate pe google (ganditi-va la asta mai ales daca aveti localul intr-o zona batuta de straini).

Clientii mananca cu ochii mai intai si vreti sa ii retineti din mers. Puneti-le in fata fotografia culinara de calitate cu cele mai bune produse si…..

5. Fotografia culinara de calitate are impact asupra retelelor sociale

Sunt oameni care dau share si creeaza acel engagement iar asta se intampla in urma unui declansator foarte simplu: fotografia culinara.

Traim intr-o epoca in care fotografia/imagine sunt la mare pret de aceea fotografia culinara de calitate este extrem de necesara in afacerea pe care o aveti.

Investitia in fotografie culinara inseamna atragerea a mai multor clienti si cresterea gradului de conversie.

image/svg+xml

Menu

error: Content is protected !!