Fotografie de Produs

Ce găsiți în această secțiune a site-ul fotografie produse?

În această secțiune a site-ului veți găsi fotografii de produse pe care le realizez în diverse domenii de activitate comercială.

Veți găsi fotografii pentru ambalaje, fotografii pentru industria farmaceutică (cutii, medicamente, etc.), fotografii pentru comerțul cu materiale de construcții și decor (cărămizi, calorifere, mobilier, casete de prezentare, etc.), fotografii cu diverse obiecte mici și medii (ceasuri, case de marcat, accesorii pentru animale, etc.)

Abordarea fotografică în fotografia de produs:

Din punctul de vedere al abordării în fotografia de produs există două moduri de fotografiere: produsul fotografiat pe alb și produsul fotografiat în lumină de accent.
Ambele variante sunt potrivite pentru orice produs, alegerea uneia dintre variante fiind dată de mediul în care va apărea fotografia.
Fotografia pe alb (cu produsul decupat din fundal) poate fi folosită într-un site pentru comenzi online. Abordarea descriptivă ajută potențialul client să absoarbă informația vizual fără să fie nevoie să mai parcurgă text.

Ce spun clienții despre fotografie produse

În cazul cumpărăturilor online peste 65% dintre clienți spun că primează calitatea, claritatea și detaliile imaginii. La fel de bine fotografia de produs pe alb poate fi folosită într-un catalog tipărit sau un newsletter pentru client.

Fotografie produse, fotografie pentru emoții

Fotografia în care se folosesc lumini de accent se adresează laturii emoționale a potențialului client. Multe dintre cumpărăturile noastre au la bază impulsul nu doar nevoia sau decizia rațională.

Dacă două produse au aceleași caracteristici, fac același lucru și au fotografii pe alb la fel de bune, atunci diferența o va face povestea spusă și anume senzația pe care clientul o va avea în momentul achiziției produsului sau în timpul utilizării acestuia.

Acest lucru este realizabil prin fotografia de “mood” sau de “lifestyle”. Fotografia de mood este acel tip de fotografie de produs în care sunt evidențiate anumite trăsături sau caracteristici. Aceste trasaturi susțin povestea care însoțește produsul, poveste regasita pe retelele de socializare sau in pliante de prezentare.

Decizia de cumpărare influențată de fotografia de produs

Fotografia de produs influențează în mod direct luarea unei decizii de cumpărare. Fotografia de produs are o importanță foarte mare în ceea ce privește rata de conversie și retenție a clientului în magazinului online.

O calitate superioară a fotografiei de produs îmbunătățește cifrele pe care le urmărim cu toții atunci când activăm în online. Fotografia de produs este imaginea vânzătorului pentru că o fotografie de calitate reflectă profesionismul și excelența în afaceri a vânzătorului.

Sunt fotograf profesionist din București iar mai multe despre mine o sa găsiți aici

image/svg+xml

Menu

error: Content is protected !!