FOTOGRAFIE imobiliara
Fotografiile de arhitectură, fotografiile cu interioare construite sau utilate, fotografie imobiliara va vor influența decizia de cumpărare/închiriere….mai multe detalii
Este foarte adevărat faptul că, în ceea ce privește sectorul imobiliar, achiziția și închirierea nu sunt dominate de impuls. Cumpărăturile bazate pe impuls apar în cazurile în care produsele au o valoare și o utilitate reduse.
Acestea fiind spuse, care este, totuși, rolul fotografiei profesionale pentru interioare sau a fotografiei de arhitectură (fotografie imobiliara)?
Fotografia de prezentare pentru imobiliare are câteva roluri bine definite.
1. Fotografia de arhitectură este o fotografie-martor.
De cele mai multe ori este nevoie de fotografia profesională în sectorul imobliar pentru a documenta felul în care a fost construit imobilul. În cazul reamenajărilor pot fi fotografiate stadiile procesului de redecorare și/sau de modernizare. Pot fi realizate fotografii înainte și după renovare (before&after).
2. Fotografia imobiliara este cartea de vizită a arhitectului, a constructorului și a agentului imobiliar.
O imagine profesională de calitate va atrage atenția și va rămâne bine întipărită în memoria potențialului client. O bună primă impresie poate fi ușor construită prin intermediul fotografiilor profesionale.
3. Fotografia de imobiliara reprezintă modul în care clientul poate să scaleze cel mai ușor spațiul prezentat.
În funcție de elementele prezente în fotografie, clientul își dă seama cât de mare este spațiul și dacă întrunește condițiile dorite.
4. Fotografia de arhitectură pune informațiile tehnice în context.
De regulă cumpărătorii obișnuiți nu au cunoștințele tehnice pe care le-ar avea un dezvoltator imobiliar sau un agent imobiliar. De aceea rolul fotografiei este acela de a clarifica aspectele tehnice. Cifrele pot fi mult mai ușor înțelese dacă au o reprezentare fotografică.
5. Fotografia imobiliară face posibilă dorința clientului.
Chiar dacă majoritatea clienților știu cum vor să arate casa ori apartamentul viselor sunt puțini cei care pot desena sau schița aceste dorințe și idei. Prin fotografia de interioare dezvoltatorul, agentul imobiliar sau proprietarul direct vine în ajutorul clientului, prezentându-i varianta care înlătură viciile de comunicare.
Fotografia profesională de arhitectură, fotografia de interior, fotografia imobiliară documentară și fotografia spațiilor interioare aduc răspunsul pentru o serie de întrebări!
– Ce îi oferă clientului fotografia de arhitectură?
O serie de fotografii profesionale de arhitectură, fie de interior sau de exterior, scoțând în evidență frumusețea unei clădiri, armonia amenajării. Nu oferi fotografie ci ÎNCREDERE.
– Cine poate face fotografia imobiliară?
Teoretic, oricine. Și cu orice fel de aparat foto/telefon. Practic, însă, o promovare care să-și atingă publicul țintă nu se poate baza decât pe o fotografie imobliară de calitate cel puțin decentă.
– De ce un fotograf profesionist?
Aparatul foto este doar o unealtă care, în funcție de secificații, ușurează munca fotografului. Un aparat foto de ultimă generație nu va depăși capacitățile unui point and shoot de acum 6-7 ani dacă este mânuit de un fotograf fără educație vizuală și fără cunoștințe tehnice. În orice fel de fotografie experiența, simțul estetic, abordarea și înțelegerea subiectului fotografiat au cea mai mare relevanță.
– Unde se folosește fotografia de arhitectură?
Fotografia profesională de arhitectură este cel mai puternic instrument pentru reclamă. În funcție de specificul afacerii fotografia poate reda orice poate atrage un client: de la detaliile materialelor de construcție până la stările și sentimentele pe care le poate experimenta clientul.
De exemplu, în cazul unui restaurant, pot fi alternate fotografiile culinare cu cele de interior fără oameni și cu cele de la un eveniment care a avut loc în restaurantul respectiv.
De asemenea, în cazul fotografiei de arhitectură industrială, imaginile cu hala sau cu birourile și imaginile cu salariații executând diverse operațiuni în hală sau în birouri pot fi prinse într-un catalog de prezentare sau pot fi folosite la decorarea recepției și a sălilor de ședință.
Un alt exemplu este documentarea diverselor stadii ale proiectului imobiliar. Aceste fotografii pot fi folosite in rapoartele pentru investitori, ca testimonial vizual și ca element generator de încredere de la clienții care au plătit în avans.
– Merită investiția în fotografia profesională imobiliară?
Adevărata întrebare este: O investiție de câțiva euro urmați de multe zerouri merită oare o fotografie de doi lei?
Pentru mai multe imagini printre care si de fotografie imobiliara:
Pentru a ma contacta rapid